Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Τ.ΚΑΒΑΛΛΙΕΡΑΤΟΥ

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Τ.ΚΑΒΑΛΛΙΕΡΑΤΟΥ
Κύριε διευθυντά. Διάβασα την επιστολή - απάντηση του παρέδρου Πουλάτων, στην εφημερίδα σας που αφορούσε στο πρόσωπό μου.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι: Το με ποιον θα συζητάω και θα αντιπαρατίθεμαι και μάλιστα δημόσια, είναι κάτι που επιλέγω εγώ και μόνο εγώ.
Καμία δε μομφή δεν συνιστά η άρνησής μου αυτή (να αντιπαρατεθώ με τον εν λόγω κύριο) προς την έγκριτο εφήμερίδα σας την οποίας τυγχάνω καθημερινός αναγνώστης, μέσω του διαδικτύου. Σεβόμενος δε το λειτούργημά σας, είμαι στη διάθεσή σας, για οποιαδήποτε διευκρίνυση, σχετικά με την αντιπαράθεσή μου με το Δήμο Σάμης, για την απόθεση σκουπιδιών στη θέση Φρύδι στο Καραβόμυλο. Μια αντιπαράθεση που προέκυψε, ύστερα από επιστολή μου, στις ενημερωτικές - ειδησεογραφικές ιστοσελίδες του νομού μας.
Παρακαλώ για τη δημοσίευση της επιστολής μου.
Με τιμή.
Τάσος Καβαλλιεράτος.

Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΑΝΤΑ

Κύριε Διευθυντά, παρακαλώ να δημοσιεύσετε την κάτωθι επιστολή μου προς τον καθημερινό αναγνώστη της εφημερίδας σας κ. Αναστ. Καβαλλιεράτο, από τον Πάρεδρο Δ.Δ/τος Πουλάτων Σάμης.
Αγαπητέ κ. Καβαλλιεράτε, αφού διάβασα την επιστολή σας προς τον Διευθυντή της εφημερίδας “Ανεξάρτητος”, διαπίστωσα ότι για την ταμπακέρα, δηλαδή την αυθαιρεσία σας να πετάξετε σκουπίδια στα Πουλάτα, που επίσης αυθαίρετα ορίσατε ως χώρο υποδοχής σκουπιδιών δεν λέτε κουβέντα, ίσως θέλετε να ξεχαστεί.
Σας βεβαιώνω με λυπεί που δεν με συγκαταλέγετε στους συνομιλητές σας αλλά θα το ξεπεράσω.
Αυτό που με λυπεί περισσότερο όμως και δεν θα το ξεπεράσω είναι η θεώρησή σας ότι εκτός από το αναφαίρετο δικαίωμά σας στην επιλογή των συνομιλητών σας, δια των πράξεών σας, πιστεύετε πως και οι αυθαιρεσίες σας είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας κάνετε λάθος και αναγκάζομαι για μια ακόμη φορά να σας θυμίσω ότι οφείλετε να ζητήσετε συγνώμη από τους κατοίκους των Πουλάτων που έχω την τιμή να εκπροσωπώ ως πρόεδρός τους και ακόμα δεν το έχετε κάνει.
Πάντα στη διάθεσή σας
Με εκτίμηση
Παντελεήμων Φλαμιάτος ή ...ο εν λόγω κύριος
Πάρεδρος Δ. Δ/τος Πουλάτων Σάμης http://poulata.blogspot.com/2009/09/o.html


Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου