Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Kαταγγελία για τη Σάμη...


Κύριε Δήμαρχε

Σήμερα 29 Ιουνίου 2009, βίωσα μια απαράδεκτη συμπεριφορά από επαγγελματία δημότη σας. Περιμένοντας λοιπόν το καράβι για Πάτρα (δρομολόγιο 17:00) εγώ με την γυναίκα μου κάναμε μια βόλτα στη Σάμη,για να δούμε τη πόλη και να κάνουμε κάποια ψώνια.

Λόγου ότι η γυναίκα μου είναι τριών μηνών έγκυος θέλησε να φάει ενα πρόχειρο γεύμα και μάλιστα πήρε μία τυρόπιτα. Μετά από δεκαπέντε περίπου λεπτά πήγαμε να καθίσουμε σε ένα κατάστημα με την επωνυμία "ΝΕΑ ΣΑΜΗ". Ερχόμενη η σερβιτόρα και πριν προλάβουμε να παραγγείλουμε επιτέθηκε λεκτικά στη γυναίκα μου, επειδή έτρωγε τυρόπιτα (πόσο να είχε μείνει ακόμα μετά από δεκαπέντε λεπτά ;;;).
Της ζήτησα τον υπεύθυνο και να καλέσει την τουριστική αστυνομία. Ήρθε ο υπεύθυνος και μου είπε ότι σε όλους τους χώρους του μαγαζιού έχει αναρτήσει ταμπέλες με απαγόρευση κατανάλωσης τροφής εκτός από αυτά που προσφέρει αυτός.
Του ζήτησα να μου γνωρίσει ποια υπουργική απόφαση ή ποιος νόμος του δίνει το δικαίωμα να απαγορεύει. Τότε αυτός και ένας ακόμα κύριος (για να μην τους αποκαλέσω διαφορετικά) προσπάθησαν να με χτυπήσουν και απειλώντας ότι θα φέρουν την τουριστική αστυνομία και θα με κανονίσουν όλοι μαζί. Αναγκάστηκα να επικαλεστώ την επαγγελματική μου ταυτότητα αλλά η απάντηση που πήρα ήταν μόνο χυδαία. Κύριε δήμαρχε εργάζομαι στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και η οργανική μου Θέση είναι στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Επειδή δεν ανέχομαι τέτοια συμπεριφορά από τέτοια είδους υποκείμενα, τα οπoία έχουν κάνει την μεγαλύτερη ζημιά στον τουρισμό και όχι. μόνο, σας γνωρίζω ότι θα προβώ σε καταγγελίες στους κάτωθι:

.ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΕΩΣ

ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
επίσης τα ανωτέρω θα αναρτηθούν σε όλες της ελληνικές και ξένες ιστοσελίδες με πληροφορίες για την περιοχή ΣΑΜΗ. Δεν με ενδιαφέρει αν θα σας πει την αλήθεια ή όχι, με πρόσβαλε, παραλίγο να κάνει κακό στην υγεία της γυναίκας μου και θα υποστεί τις συνέπειες. Μπορεί στην Ελλάδα να είναι δύσκολο να βρει κάποιος το δίκιο του, να ξέρετε όμως όσο και να μου πάρει δεν θα σταματήσω (και ας έχει μπάρμπα και τον Καραμανλή)


http://www.kefaloniaphotonews.gr/deltiatypou.asp?id=1012

Share on Facebook

2 σχόλια:

  1. TI NA ΠΟΥΝΕ ΜΟΥΓΓΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΓΑ ΠΙΟΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟ ΤΟΝ ΜΥΣΤΙΚΟΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΣΑΜΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΣΙΓΑ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΩΡΑ ΕΙΠΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ... ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή